|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kesan positif pembangunan Portal e-Publisiti 2.0 dapat dijelaskan di empat (4) peringkat utama :- |
|
|
|
|
|
1. PERINGKAT NASIONAL / NEGARA
- Menyokong pembangunan Program Transformasi Kerajaan dengan peningkatan tahap daya saing negara melalui penyampaian perkhidmatan kerajaan yang cekap dan cepat.
- Menjadikan perkhidmatan awam bertaraf kelas pertama di dunia.
|
|
|
|
|
|
2. PERINGKAT NEGERI
- Menyokong Visi dan Misi PLANMalaysia dengan menjadi peneraju perancangan bandar dan desa ke arah kehidupan yang berkualiti, sejahtera dan mampan menjelang 2020.
- Memacu perancangan pembangunan yang komprehensif sistematik dan inovatif ke arah kesejahteraan masyarakat.
- Menggalakkan penggunaan teknologi ICT dalam merakyatkan perkhidmatan digital.
|
|
|
|
|
|
3. PERINGKAT JABATAN
- Mempercepatkan proses dalam menjawab maklumbalas yang dikemukakan oleh pelanggan / ‘stakeholder’ dalam tempoh 24 jam.
- Mengurangkan penggunaan bahan percetakan (kertas, ink dan printer).
Menjimatkan penggunaan ruang pejabat (bilik penyimpanan dokumen).
- Dapat memberikan perkhidmatan yang lebih efisien dan memudahkan pengurusan Program Publisiti (e-Publisiti 2.0) secara atas talian (online).
|
|
|
|
|
|
4. PERINGKAT ORANG AWAM
- Memberi kemudahan kepada semua lapisan masyarakat (pelanggan / ‘stakeholder’) untuk mengakses Portal e-Publisiti 2.0.
- Pelanggan / ‘stakeholder’ juga perlu melayari laman web PLANMalaysia secara tidak langsung dapat mengikuti perkembangan terkini berkaitan lain-lain Rancangan Pemajuan yang terdapat di dalam Portal.
|
|
|
|
|
Kemaskini pada 2022-11-07 15:59:42 daripada Administrator